Thursday, July 15, 2010

HOMESWEETHOME!

pappa förra sommaren...


Borta bra men hemma bäst?
Igår kväll kom jag hem till gamla goa Linkan. (Inte varit här sen jul...)
Möttes av bästa pappa & Sara. Sedan slira mamma in från västkusten ngt senare.
Sara gjorde fin sommar-middag & så bjöds det på rosé. En härlig kväll på altanen med tända ljus.
Älskar att vara i mitt barndomshem & mitt gamla flickrum står orört & ja har alltid glömt hur fint det är. Låg en liten fin present på kudden!

Nu har vi ätit frukost under körsbärsträdet & jag plöjer mig genom alla 6 ELLE jag missat under våren. Plockar färsta hallon från trädgråden & njuter av semester!


Sommar då den är som bäst!

3 comments:

Filippa said...

Fint med sverigesommar! Jag är också i hemstaden, har skaffat lägenhet här, känns helt galet att flytta tillbaks!

Ia said...

Jag sverigesommar måste va den finaste! Vad härligt att skaffa liten kärleks-familj Filippa! Ja kan inte läsa din blogg längre :( Hoppas ni kommer trivas tillbaks i Lkpg! Kram!

Filippa said...

Skicka din mailadress till mig: fzanden@yahoo.se, så fixar jag så att du kan läsa bloggen:)