Saturday, September 25, 2010

klipptavmitthår


Gomorron lördag!


Utsikt över vattnet & fina Sthlm sillueten på hotellet var jag bor med mamma & pappa 2 nätter.
Kom sent inatt efter släktmiddag ute i Nacka.
Så roligt att träffa kusiner från USA, sysslingar, sysslingbarn, familj.
Precis intagit en stor frukost från hotellbuffén & nu är det dags att gå ut i ruggiga-mys-höstvädret.

Btw, fick jag ett ryck när jag vaknade i Torsdags & var sååå trött på mitt långa slitna hår som sett mer eller mindre likadant ut i flera år. Så nu rök det & OH vad nöjd jag är.
Fräscht & skönt & kul med lite frisyr!


love//ia


tjingeling nu springer vi ner på stan!


hej helt nyklippt!

4 comments:

Filippa said...

så himla snygg du är!

Anonymous said...

Gud vad snyggt!! Och modigt... Hoppas vi hörs snart!!

Anonymous said...

Puss Johanna kusin förresten...

Karin said...

Sjukt snyggt!!!