Sunday, September 26, 2010

pastel




Bild, Hanneli




Tillbaks i Linkan efter en kul helg! Igår var det shoppingtur på Östermalm med mamma. Sedan anlände Lisa till stan & vi fikade på en favorit : Cafe Alberts på Birger Jarls gatan. Satt & tittade på alla Östermalmsbor som var ute & lördags- spatserade. I höstrugget gick Lisa & Jag genom Ga. stan mot Söder & Fotografiska som var superfint museum.
Hett tips! Satt & hade utsikt över Djurgården i panorama fönstrena.
På kvällen mötte vi upp med pappa som varit ute & Hejjat på Yosef & Ray på Lidingö hela dagen samt Kirre så åt vi italiensk middag på Ciao Ciao. Pizza & rödvin.
Idag började vi åter med härlig frukostbuffé. Sedan mässan som sig bör på söndag...
Fika på NK med hela gänget.
Sedan ut mot Hägersten & 2års/29års kalas. Min syssling fick nämligen en fantastisk pojke på hennes födelsedag för två år sedan. Häftig födelsedagspresent. Det var pannkakstårta (!!!!), saft & massa annat hembakat. Jättemysigt innan vi åkte hem mot Östgötaslätten. Ikväll fixa mamma pizza & jag har myst runt! Nu ska jag se lite Mad Men & sova gott i min sköna säng!
Sov gott mina kära läsare!

1 comment:

Lisa said...

aha! grym lördag, indeed =) frstn hur underbart är det inte att 9t5 skall flytta till NYC, hurra för det! måndagspuss!