Saturday, September 18, 2010


nu e de familytime hemma hos mamma & pappa i Linköping.

som vanligt när ja kommer hem kör jag en liten sverige-turné....

en riktigt skit-sj-resa från Sthlm igår kväll efter en dag på jobb.

väl hemma kom pappa & hämtade mig, mamma bjöd på tända ljus & god mat!


idag är de ruggigt höstigt & ja njöt en ordentlig sovmorgon.

min faster med man har precis anlänt från Seattle & det är underbart som vanligt att ses!


nu ska vi tuta ner till Bess & pappas kusin i Småland & ha en skön helg on the countryside.

som jag älskar & saknar landet & naturen ska jag njuta till fullo.



hoppas ni alla njuter av helgen!!!!

2 comments:

Jenny said...

Vilken söt blomslinga i håret :)

Ja nu MÅSTE vi styra upp den där fikan. Jag åker på semester nästa vecka till Egypten i en vecka men jag hör av mig när jag kommer tillbaka så bokar vi in nåt.

Ha så mys å njut av Sverige!

Hannah said...

HUr länge är du i sweden min vän? Och i linköping framför allt :P
Om du är i stan och får en stund över så ring mig så kanske du kan komma upp till mig eller jag ner till stan :) Vill ha update på london life :)
Puss