Monday, September 20, 2010

Sverige val 2010


sorglig måndag för fina landet Sverige.
igår kom ett främlignsfientligt parti in i riksdagen.
det var kanske inte en chock men det var ändå en chock att det blev en verklighet.
hur kunde det får skke?
politiskt kaos.
när jag sllutade jobbet hade hur många mskor som helst mötts upp på plattan för att visa sin avsky.

en kvinna bar på en lapp var det stod ett citat av Martin Luther King: "Det farliga är inte de onda människornas ondska, utan de goda människornas tystnad".


imorsen åkte jag tillbaks till Stockholm alltså.
jobbet var otroligt långsamt idag igen men nu är det bara 2 dagar sen ska ja njuta av min ledighet något otroligt mycket. jag har ett tufft, men otroligt roligt, år framför mig.

efter jobbet mötte jag Kirre på MINIs showroom på Biblioteksgatan, jag fick Nespresso kaffe & choklad innan vi handlade & lagade middag.
Teriyaki lax & wok, massa tända ljus & myyys!

No comments: