Sunday, February 20, 2011

worst case scenario.

inatt hande vad som absolut inte far handa tva dagar innan dead-line pa ett arbete jag lagt ner en hel del tid & energi pa.
datorn crashade & dog & ar nu dodare an dod.
jag hade ovanligtvis inte sparat det jag skrivit (+alla nedladdade journaler) nagon annanstans an pa datorn (orutinerat I know!) sa nu sitter jag har & skriver ihop hela arbetet igen.
mega-trott eftersom jag var upp hela natten & forsokte laga den.
som tur ar hade jag en hel del anteckningar & mycket research som ar farskt i minnet sa jag har lanat en dator & det verkar som jag kan fa ihop det har till 4 pm. imorgon.
men det ar lite av en mardrom.

i huset ar det sondagmiddag & pub-runda pa g & det gor ju inte saken roligare att man inte kan hanga pa....

2 comments:

Karin said...

Stackare!!!!!

Hannah said...

noooooooooooooo! fy vad jobbigt!! hoppas det löser sig! Kram